Vă reamintim că există un termen legal care specifică: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului." Art. 4, lit. b, Cap. I, Ord.130 / 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă. în cazul în care acest termen de 10 zile este depășit, vă rugăm contactați Departamentul de Relații Clienți.

Nu primim colete retur cu Poşta Română sau însoţite de plata ramburs. Coletele returnate in aceste condiţii vor fi refuzate.

 

Care este procedeul de returnare al unui produs?

Ne poti suna la 0770 193 773, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea coletului.

Apoi, sună la SAMEDAY (tel: 021 637 0660 sau 0747 087 233) pentru a solicita o ridicare a coletului și returnează-l la adresa: strada Corneliu Coposu, nr. 7A, Oradea, Bihor.

Pentru comenzile efectuate cu livrare in tara sau afara teritoriului tarii, returnarea produselor, precum si toate taxele aferente, revin in sarcina clientului.

 

Unde trebuie returnate produsele?

Adresa de returnare este: TEGZES AURELIA II - Strada Corneliu Coposu, nr. 7A, Oradea, Bihor.

 

Cum primesc înapoi contravaloarea unui produs?

Contravaloarea produsului va fi transferată în contul specificat de către client în Formularul de Retur. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

 

În cât timp voi primi contravaloarea unui produs?

TEGZES AURELIA II va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.

 

Cum procedez dacă valoarea returnată nu este cea corectă?

Dacă valoarea returnată nu este cea corectă te rugăm să ne contactezi.

 

Am rupt eticheta exterioară și doresc totuși să returnez produsul.

Produsele returnate neavând atașată eticheta exterioară, din carton, cu codul de bare, vor fi tarifate cu 15Lei (TVA inclus) fiecare.  În cazul în care nu notificați lipsa etichetei, înainte de returnare, returul poate fi refuzat. Produsele returnate atașată eticheta exterioară, fără eticheta interioară, din țesătură, cu compoziția, vor fi refuzate și expediate la client, acesta suportând costul transportului returului.

 

Pentru mai multe informaţii te rugăm să citeşti https://www.lavision.ro/info/termeni Acestea respectă legislaţia în vigoare: Legea 365/2002 privind comerţul electronic şi Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanţă.